MOdern, letisztult, kreatív

A logó a márkaépítés alapja, ami segít a vállalkozás tevékenységének a célközönséghez való eljutásban. Valamint a cég hitvallását is tükrözi. Vonzó a megjelenést biztosít, miközben célja is van.

Minden cég számára fontos, hogy világossá tegye az ügyfelei számára, a szervezete és a szolgáltatásai mivoltját, és hogy a partnerei meg tudják különböztetni a konkurenciától, és a versenytársaktól.

 

TIPOGRAFIKUS LOGÓ

Kizárólag betűket tartalmaznak, a cég vagy márka nevét jelenítik meg. A legtöbb esetben a logóhoz egyedi betűtípus készül, vagy egy meglévő kerül módosításra.

SZIMBÓLUM LOGÓ

Ez a logó egy egyszerű, általában elvont, stilizált képből áll. Az egyszerű forma emlékezetes, sokkal könnyebben “beég” a célpiac elméjébe, mint egy komplex ábra.  Az egyszerű logóhoz bizonyos esetekben választhatók kiegészítő elemek is.

MONOGRAM LOGÓ

A betűmegjelölő logók hasonlítanak a szómegjelöléshez, azonban még rövidebben utalnak a cégnévre (kezdőbetűket használnak inkább). Ez különösen akkor hasznos, ha a cégnév hosszú, vagy kevésbé megjegyezhető.

EMBLÉMA

Embléma esetén a szöveg szimbólumon, valamilyen formán belül található, nem választható külön a két rész. Sokszor jelvényszerű a megjelenés. Mivel fontos, hogy a szöveg beleférjen a szimbólum által adott keretbe, ügyelni kell arra, hogy olvasható legyen kis méretben is.

KOMPLEX LOGÓ

A kombinált logókban szimbólum és szöveg együtt van jelen. Ezekben a logókban a két rész szorosan összetartozik, és egyesülnek a szómegjelölő és szimbólumlogók előnyei. A legmenőbb cégek több mint fele ilyet használ. Egyes esetekben a két rész külön-külön is használható.

KÉRJ AJÁNLATOT EGYEDI ÉS KEDVEZMÉNYES ÁRÉRT!